Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • А това животно къде се намира, че всеки боксер с различен инжекцион си е със своите специфики? С какъв инжекцион всъщност е твоята кола? Бош или Рочестър?
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

    Comment


    • Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
      А това животно къде се намира, че всеки боксер с различен инжекцион си е със своите специфики? С какъв инжекцион всъщност е твоята кола? Бош или Рочестър?
      Рочестър е инжекциона. Датчика за темп. се намира се в края на всмукателния колектор от ляво , зад дюзите има два датчика единия е за таблото, другия за инжекциона.. На много забутано място е..

      Comment


      • Одеве разкарах неколко км фиата 166.Като се върнах тръгнах да паля боксера,комшията запалил до мене,извадих кабелите,подаде ми ток и запали от четвърт...Тва се едно е дизел...че слагам акумолатора от Кромата ,където я върнах за железо май-74 ампера е той.

        Comment


        • Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщение
          Рочестър е инжекциона. Датчика за темп. се намира се в края на всмукателния колектор от ляво , зад дюзите има два датчика единия е за таблото, другия за инжекциона.. На много забутано място е..
          Сещам се. Бяха едни като на Жигула малко , като махнеш самия колектор и те са на всмукателите, където са забодени и дюзите. Не знам има ли възможност да се замери с мултицет и какви трябва да са показанията, но ако са съвместими от някоя марка може направо нов..
          Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
          Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

          Comment


          • Ако може някой да ми даде стойности за този датчик да го замеря ... не знам какво трябва да е съпротивлението при определена температура...Иначе се намира и нов не е скъп ама е на много скапано място

            Comment


            • Можете да сложите още едно реле и винаги като е на контакт да работи помпата.
              Това обаче не ви го препоръчвам. По-добре си отстранете проблема. Правилно сте забелязали, че е от падане на налягането на горивото. Това се получава от няколко неща:
              Регулатор на налягането, пикаеща дюза или пробив в рейката. Особено при последните два е опасно да има непрекъснато работеща помпа.
              При моята има едно маркуче, точно зад динамото. Много боксери са дадени за скрап точно заради него. Мястото е такова, че бензина не мирише. Обаче разходът е осезаемо висок.
              Датчиците за температура са в границите на 800-4000 ома. В някоя от темите ги имаше дадени точно колко са при точни температури. Обикновено трудно горят.
              По-старите коли имаха на захранването на таблото стабилизатори на напрежението от типа 7810 и това ги предпазваше от пренапрежение
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Можете да сложите още едно реле и винаги като е на контакт да работи помпата.
                Това обаче не ви го препоръчвам. По-добре си отстранете проблема. Правилно сте забелязали, че е от падане на налягането на горивото. Това се получава от няколко неща:
                Регулатор на налягането, пикаеща дюза или пробив в рейката. Особено при последните два е опасно да има непрекъснато работеща помпа.
                При моята има едно маркуче, точно зад динамото. Много боксери са дадени за скрап точно заради него. Мястото е такова, че бензина не мирише. Обаче разходът е осезаемо висок.
                Датчиците за температура са в границите на 800-4000 ома. В някоя от темите ги имаше дадени точно колко са при точни температури. Обикновено трудно горят.
                По-старите коли имаха на захранването на таблото стабилизатори на напрежението от типа 7810 и това ги предпазваше от пренапрежение

                Ами на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?

                Comment


                • Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщение
                  Ами на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?
                  Един приятел имаше подобни проблеми с една кола, помпата не правеше добро налягане, докато си намери нова помпа си сложи едно ключе и с него включваше помпата ръчно да качи гориво за около 5 секунди преди да запали, може да опиташ това.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Добър вечер! Бихте ли ми казали какво е това на снимката? Задната букса беше счупена и извадена, а на баща ми на 155-цата дори няма букса, а направо липсва кабела..http://prikachi.com/images.php?images/217/9251217B.jpg
                    Last edited by SPEEDO; d.m.y г., 21:00. Основание: Поправяня на информацията.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Един приятел имаше подобни проблеми с една кола, помпата не правеше добро налягане, докато си намери нова помпа си сложи едно ключе и с него включваше помпата ръчно да качи гориво за около 5 секунди преди да запали, може да опиташ това.
                      Ако помпата не може да направи налягане, във високите обороти колата няма да може да върви като хората, а аз нямам никакви проблеми освен това че върти 2-3 пъти повече като е студена..

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщение
                        Ако помпата не може да направи налягане, във високите обороти колата няма да може да върви като хората, а аз нямам никакви проблеми освен това че върти 2-3 пъти повече като е студена..
                        Не знам от къде знаеш но онази кола си вървеше много добре след като запали. Самата помпа имаше възвратен клапан, не знам дали е било от него. Не сме я гледали.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщение
                          Ами на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?
                          Как го пробва вакуумния регулатор? С уста не става.
                          Поледни какно точно пише на него.
                          Предполагам 3.5 бара - 3500 рмп.
                          Това означава че вакуума му се влияе от всумакелния колектор а той от оборотите който държиш.
                          За да го провериш помириши маркуча за ващуума за миризма на гориво, както и о пръстените към рейката.
                          Погледни помпата за сцепени маркучи, задръстена цедка, пръстените на маркучите на помпата тези над резервоара както и кънистъра

                          Comment


                          • Чшш ... има ли живи у тоа форум бре ...
                            Имам въпрос ... търся да си купя 145-ца ... като цяло претенции много нямам ... освен да има талони и да се прехвърля и да не е дизел .... двигателя може и да е блокирал не е проблем. Купето може да е със забележки също не е проблем. Салона и да го няма също не е проблем.
                            Важното е ако е ТС да е фейслифт и те така ... очаквам оферти ако има
                            sigpic
                            33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                            Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                            Comment


                            • За живи, има живи, даже и расте раздела. Ето mordohy си взе една 146-ца .
                              Само от любопитство - за какво ти е кола с блокирал мотор, без купе и без салон
                              146 1.6TS CF1 '98

                              sigpic

                              Comment


                              • Надушвам някакъв проект
                                Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                                Comment

                                Working...
                                X